Call Center in Twitter

Twitter, markaların müşteriler ile daha iyi bir iletişim kurmaları için DM sistemini geliştirerek bir nevi müşteri hizmetleri haline getirmeyi planlıyor.
Bir dönemlerin En popüler uygulaması olan Twitter yeni sosyal ağların ortaya çıkması ile popülerliği eskide kaldı. Artık çok daha kurumsal bir hal alan Twitter Ağırlıklı olarak markalar tarafından kullanılmaya başladı.
Bu durumun farkında olan Twitter yeni bir adım atmaya hazırlandı.
Hal böyleyken kullanıcıların çoğunluğunu şirketler ya da marka, tüketicilere Twitter üzerinden ulaşıp onların sorunlarının çözülmesine yardımcı olmaya çalışırken artık yeni DM sistemi ile bu durumu el altına almayı planlıyor. Bu yeni sistem ile DM botları kullanıcılar ile iletişim içinde olacak, sorunlarını dinleyecek ve duruma göre yetkililer ile iletişim kuracak. Ayrıca bir yandan yayılan API’ler sayesinde markalar bu sistemi kendilerine göre şekillendirebilecek.



Bir Cevap Yazın